Webový prohlížeč, který používáte je zastaralý a není podporován (některé funkce nemusí fungovat správně). Prosíme aktualizujte si prohlížeč. Více informací na odkazu zde.
Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
menu
Beauty poradna Beauty blog Doprava a platba

Doprava

Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Balíkovna Balíkovna 49 Kč 1 500 Kč
Balíkovna na adresu Balíkovna na adresu 76 Kč 2 000 Kč
Zásilkovna domů - kurýr Zásilkovna domů - kurýr Od 91 Kč 2 500 Kč
PPL PPL Od 90 Kč
GLS GLS Od 77 Kč 2 000 Kč
Zásilkovna Zásilkovna Od 61 Kč 1 690 Kč
PPL Parcel Shop PPL Parcel Shop Od 55 Kč 1 500 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu Česká pošta - Balík Na poštu 92 Kč
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště Zdarma
Osobní odběr - Uherské Hradiště Osobní odběr - Uherské Hradiště 45 Kč 2 500 Kč

Platba

Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 29 Kč
Hotově ve výdejně 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Kontakt Dárky
Registrujte se a získejte výhody!

Vrácení a reklamace zboží

Proces vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.

Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě urgentního vyřízení nás prosíme kontaktujte na info@glamot.cz . Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Vrácení zboží je možné do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.

Do 7 pracovních dnů zpracujeme následně příchozí balík na skladě. Peníze jsou převedeny zpět zákazníkovi účetním oddělením do 14 dnů.

Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí. Více informací na: info@glamot.cz .

Adresy - zaslání zboží zpět

Adresa na vrácení Česká republika

Zasílky na výměnu, vrácení či reklamaci zboží posílejte na adresu:
NECY hala Glamot
Pivovarská 573
686 01 Uherské Hradiště (Jarošov)
Česká republika

Nebo také: NECY s.r.o., Pivovarská 573, 68601 Uherské Hradiště - Jarošov
Přiložte původní fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.

V případě, že posíláte zboží ze země mimo EU, je nutné uhradit celními poplatky, které si zákazník hradí sám. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@glamot.cz v tomto případě.

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle Zaslání zboží zpět.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny. Doba na vyřízení reklamací je 30 dnů.

Více informací: Obchodní podmínky

product-1297
product-758

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .