Doprava | Cena | Doprava zdarma od |
Balíkovna | 49 Kč | 1 500 Kč |
Balíkovna na adresu | 76 Kč | 2 000 Kč |
Zásilkovna domů - kurýr | Od 91 Kč | 2 500 Kč |
PPL | Od 90 Kč | |
GLS | Od 77 Kč | 2 000 Kč |
Zásilkovna | Od 61 Kč | 1 690 Kč |
PPL Parcel Shop | Od 55 Kč | 1 500 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 92 Kč | |
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště | ||
Osobní odběr - Uherské Hradiště | 45 Kč | 2 500 Kč |
Platba | Cena |
Bankovní převod (zálohová faktura) | 0 Kč |
Dobírka | 29 Kč |
Hotově ve výdejně | 0 Kč |
Platební kartou ve výdejně | 0 Kč |
Platební karta online | 0 Kč |
Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě urgentního vyřízení nás prosíme kontaktujte na info@glamot.cz . Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Vrácení zboží je možné do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.
Do 7 pracovních dnů zpracujeme následně příchozí balík na skladě. Peníze jsou převedeny zpět zákazníkovi účetním oddělením do 14 dnů.
Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí. Více informací na: info@glamot.cz .
Nebo také: NECY s.r.o., Pivovarská 573, 68601 Uherské Hradiště - Jarošov
Přiložte původní fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.
V případě, že posíláte zboží ze země mimo EU, je nutné uhradit celními poplatky, které si zákazník hradí sám. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@glamot.cz v tomto případě.
V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu (nebo jiný důkaz o nákupu) a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle Zaslání zboží zpět.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny. Doba na vyřízení reklamací je 30 dnů.
Více informací: Obchodní podmínky