Webový prohlížeč, který používáte je zastaralý a není podporován (některé funkce nemusí fungovat správně). Prosíme aktualizujte si prohlížeč. Více informací na odkazu zde.
Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
menu
Beauty poradna Beauty blog Doprava a platba

Doprava

Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Balíkovna Balíkovna 63 Kč 1 500 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky Česká pošta - Balík Do ruky 88 Kč 2 000 Kč
PPL PPL Od 90 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu Česká pošta - Balík Na poštu 92 Kč
Zásilkovna domů - kurýr Zásilkovna domů - kurýr Od 91 Kč 2 500 Kč
Zásilkovna Zásilkovna Od 61 Kč 1 690 Kč
GLS GLS Od 97 Kč
PPL Parcel Shop PPL Parcel Shop Od 57 Kč 1 500 Kč
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště Zdarma
Osobní odběr - Uherské Hradiště Osobní odběr - Uherské Hradiště 45 Kč 2 500 Kč

Platba

Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 29 Kč
Hotově ve výdejně 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Kontakt Dárky
Registrujte se a získejte výhody!

OBCHODNÍ PODMÍNKY obchodní společnosti NECY s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky obchodní společnosti NECY s.r.o., se sídlem sídlem Pivovarská 573, Uherské Hradiště - Jarošov, 686 01, identifikační číslo: 28285425, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 58632 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím (dále jen „kupující“), prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1.2. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na webové adrese www.glamot.cz (dále jen „internetový obchod“). Telefonický kontakt na prodávajícího je - +420 511 444 930. Elektronicky lze kontaktovat prodávající prostřednictvím mailu - info@glamot.cz .

2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové adrese www.glamot.cz může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní internetového obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Objednávka odeslaná prostřednictvím internetového obchodu, učiněná prostřednictvím telefonu příp. učiněná prostřednictvím emailové komunikace je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím. Nabídka prodávajícího v internetovém obchodě není návrhem k uzavření kupní smlouvy.

3.2. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího. Za takovou akceptaci se považuje zaslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím emailové nebo telefonní komunikace.

3.3. Prodávající má právo akceptovat návrh na uzavření kupní smlouvy jen u části objednávky, to znamená, že může odeslat kupujícímu jen část z objednaného zboží, pokud kupující výslovně nestanoví v poznámce objednávky nebo prostřednictvím emailové nebo telefonní komunikace, že s částečným vyřízení objednávky nesouhlasí.

3.4 Kupující má právo zrušit objednávku, tzn. odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do dne předcházejícímu den odeslání objednávky, pokud není objendávka již zabalena. Zrušení objednávky je kupující povinen prodávajícímu oznámit prostřednictvím emailové nebo telefonní komunikace.

3.5. Kupující má právo měnit objednávku až do dne předcházejícímu den odeslání objednávky, pokud není objendávka již zabalena.

3.6. Kupující nemá právo objednávku zrušit ani ji měnit v případě, že objedná zboží s požadavkem na úpravu zboží podle jeho přání nebo na jeho osobu.

3.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

3.8. Kupující souhlasí se skutečností, že vyobrazení produktu v internetovém obchodě se může lišit od vyobrazení produktu, které obdrží. Tato situace může nastat v případě, kdy výrobce mění vyobrazení konkrétního produktu. Pokud kupující vyžaduje konkrétní vyobrazení produktu, pak si tuto skutečnost může ověřit u prodávajícího před odesláním zboží prodávajícím.

4. Cena zboží a platební podmínky

4.1 Cenu zboží a případně náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

a) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, který prodávající kupujícímu po obdržení objednávky sdělí spolu s variabilním symbolem a celkovou kupní cenou, zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním resp. vyzvednutím zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno, nebo

b) bezhotovostně platební kartou, po odeslání objednávky bude kupující přesměrován na platební bránu banky, kde zadá platební údaje, pokud bude transakce autorizována, platba bude uhrazena prodávajícím v okamžiku započetí procesu odeslání objednávky nejpozději však do sedmi dnů od autorizace; pokud transakce nebude autorizována, vyzve prodávající kupujícího k dalšímu pokusu platby kartou případně k volbě jiného způsobu platby, nebo

c) hotově při osobní odběru zboží na provozovně prodávajícího, nebo

d) hotově dobírkou, kde kupující zaplatí kupní cenu poštovnímu doručovateli, kurýrovi nebo na poště až při převzetí zboží v místě určeném kupujícím v objednávce.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením, dodáním zboží a případné náklady na platební transakci ve smluvené výši, pokud není dohodnuto jinak.

4.3. Veškeré ceny zboží platí do odvolání nebo do vyprodání zásob prodávajícího.

4.4. Prodávající poskytuje různé druhy slev. Případné slevy z kupní ceny zboží poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat. Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou jako informace přiloženy buď přímo ke slevě, nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad prodávajícího.

4.5. Kupující si může u prodávající koupit i dárkové poukazy na určité hodnoty. Každý takový poukaz má předem stanovenou platnost. V případě, že je hodnota dárkového poukazu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

4.6. Cenu dopravy zobrazuje prodávající kupujícímu v sekci “Košík” před odesláním objednávky. U některých prodávaných produktů závisí výše dopravného na místě doručení a objemové hmotnosti produktu. O tomto je kupující u každého takového produktu informován.

4.7. Zboží, u kterého je vyžadována záloha, má tuto informaci uvedenu v popisu produktu.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále jen „spotřebitel“).

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.4 nebo 5.5., či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je zobrazen na internetovém obchodě prodávajícího. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího NECY hala Glamot, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01 či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@glamot.cz .

5.3. Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce nebo vrátí peníze bezhotovostním převodem na bankovní účet kupujícího. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží. Zboží bez zbytečného odkladu od odstoupení od kupní smlouvy musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese NECY hala Glamot, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů od dne převzetí zboží.

5.4. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. odbalení z ochranných obalů chránící produkt při styku s pokožkou). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody až do výše kupní ceny.

5.5. Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

5.6. Kupující, který není spotřebitelem, nemůže od kupní smlouvy odstoupit.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.8. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy a pro vrácení zboží je třeba je proclít zpět do České republiky, pak kupující hradí veškeré náklady na proclení.

6. Přeprava a dodání zboží

6.1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nedojde k doručení zboží kupujícímu, je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady mu tímto vzniklé.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Lhůta pro doručení zboží, pokud není specifikováno jinak, činí pro doručení do České republiky maximálně 30 dnů, do zemí EU maximálně 60 dnů a pro doručení mimo EU maximálně 90 dnů z důvodů možných překážek v průběhu přepravy.

7. Práva z vadného plnění

7.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.2. Ustanovení uvedená v čl. 7.1. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.3. Pokud je kupující spotřebitelem, náleží mu i následující záruka za jakost. Projeví-li se spotřebiteli vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny na adrese NECY hala Glamot, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy je projev vůle uplatnit práva z vadného plnění doručen prodávajícímu. Prodávající může vyzvat spotřebitele po uplatnění reklamace k dodání reklamovaného výrobku.

7.5. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

7.6. Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.

8. Ochrana osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů jsou uvedeny na odkazu

Ochrana osobních údajů

9. Zasílání obchodních sdělení a doručování

9.1. Kupující si může zvolit, zda má zájem o zasílání informací a obchodních sdělení souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na adresu elektronické pošty kupujícího.

9.2. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty kupujícího.

10. Závěrečná ujednání

10.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

10.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v tištěné nebo elektronické podobě.

10.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování je NECY hala Glamot, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01, adresa elektronické pošty info@glamot.cz .

10.5. Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny ve čtyřech jazykových verzích - české, slovenské, anglické a německé. V případě jakýchkoliv výkladových rozporů a nejasností se považuje za rozhodnou česká verze.

10.6. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

11. Daně a DPH

Informace o daních a DPH jsou uvedeny na samostatné stránce:

DPH a daně

12. Dodání zásilek mimo EU

Kupující souhlasí s dodací podmínkou Incoterms - CIP - přeprava a pojištění placeno do (ujednané místo určení).

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .