Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
info@glamot.cz
Telefon nyní offline
Telefon: +420 564 880 018
Nyní jsme offline
Jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 30 Kč
Hotově v prodejně nebo ve skladu 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Doprava
Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Česká pošta 85 Kč 2 500 Kč
CZ GLS 95 Kč 2 500 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna 49 Kč 1 890 Kč
CZK
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
0 ks
0 Kč
Zobrazit kategorie

Koncepce e-shopu

Aplikace e-shopu je vytvořena tak, aby byla co nejvíce intuitivní, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými kroky při vytváření objednávky dlouze přemýšlet a veškeré informace viděl na stránkách ihned. Pokud byste i tak měli s některými kroky problém, kontaktujte nás, prosím.


Obecný postup pro vytvoření objednávky

  1. Nejdříve je nutné si zvolit lokalizační údaje(v pravém horním rohu). Zvolíte jazyk, ve kterém chcete komunikovat a zobrazovat stránky. Dále zemi, do které chcete doručit zboží, a měnu, ve které chcete nakupovat.
  2. Zvolte rovnou produkt, o který máte zájem, anebo nejdříve kategorii produktů a následně konkrétní výrobek.
  3. Na stránce s konkrétním produktem zvolte verzi (variantu) produktu a stiskněte tlačítko pro přidání produktu do košíku. V případě, že se tlačítko nezobrazuje, není možné produkt zakoupit.
  4. V pravém horním rohu stránky můžete vidět počet produktů, které jsou přidány do košíku a zároveň celkovou sumu.
  5. Můžete vybírat další produkty stejným způsobem.
  6. Pokud chcete vytvořit objednávku klikněte v pravém horním rohu na ikonku nákupního košíku.
  7. V nákupním košíku vidíte zemi dodání a měnu. Volba země dodání a měny ovlivňuji dostupné způsoby dopravy a platby.
  8. Zvolte způsob dopravy, na základě této volby se zobrazí dostupné způsoby platby. Zvolte také způsob platby.
  9. Zkontrolujte celkovou hodnotu objednávky, která se Vám zobrazí vedle tlačítka “Další krok”.
  10. Klikněte na tlačítko “Další krok”.
  11. Pokračujte vyplněním dodací adresy a fakturační adresy. Vyplňte příslušná políčka, která jsou povinná.
  12. Proveďte další volby, jakou je např. volba dárků k objednávce. Případně doplňte poznámku.
  13. Kliknutím na tlačítko “Odeslat objednávku” odešlete požadavek na vytvoření objednávky. O výsledku vytvoření objednávky jste informováni zobrazením hlášky.
  14. V případě online platby kartou pokračujete vyplněním příslušných údajů.
  15. To je vše, už se můžete jen těšit na zboží. Děkujeme, že u nás nakupujete;-).


Často kladené otázky

Je možné dodat zboží v přesně uvedeném čase?

Přesný čas doručení nejsme schopni ovlivnit, závisí na dohodě mezi adresátem a dopravcem. Pro dohodnutí času je vhodné kontaktovat příslušnou přepravní společnost.

Je možné dodat zboží do jednoho a fakturovat do jiného státu?

Z důvodu celních a daňových předpisů neumožňujeme fakturovat a dodávat do jiných zemí. Země pro fakturaci a dodání se musí shodovat.

Mohu zrušit objednávku?

Objednávku můžete zrušit nejpozději v den předcházející den odeslání objednávky za předpokladu, že proces zpracování objednávky nezačal. Tj. objednávka NENÍ ve stavu expedice nebo vyřízeno.

Kdy mi vrátíte peníze na kreditní kartu při zrušení či snížení hodnoty objednávky?

Pokud u nás platíte kreditní kartou přes internet, tak platba je v okamžiku uskutečnění objednávky jen zarezervovaná. Platbu si na náš účet přičítáme až v okamžiku odeslání objednávky. Pokud tedy objednávku zrušíte nebo snížíte její hodnotu před odesláním, pak tyto peníze nikdy nedorazí na náš účet, stále jsou u Vaší banky. Záleží na rychlosti Vaší banky, kdy je jako disponibilní na Vašem účtu zobrazí.

Byla moje platba bankovním převodem již připsána na váš účet?

Toto můžete zjistit v detailu své objednávky. Odkaz na něj najdete v mailu o potvrzení objednávky. Pokud jsme platbu připsali, pak zde najdete přesné datum přijetí platby.

Musím uvádět své telefonní číslo?

Telefonní číslo, které uvádíte při vytváření objednávky, využíváme pouze za těmito účely:

  1. V některých případech kontaktujeme zákazníka telefonicky ohledně nedostupnosti či upřesnění zboží, tak aby to urychlilo proces doručení objednávky.
  2. Telefonní číslo předáváme doručovací službě pro přímý kontakt mezi doručovací službou a adresátem.

Jak rychle bude objednávka odeslána?

Proces expedice závisí na skladové dostupnosti zboží. Pokud všechny položky z objednávky jsou skladem a zároveň není třeba čekat na připsání platby na bankovní účet (tedy pokud využijete možnosti online platby - např. platba on-line kartou, anebo platby na dobírku), pak zboží expedujeme zpravidla do 24 hodin v pracovní dny po přijetí objednávky. V případě, že je v objednávce vyplněna poznámka, pak může dojít ke zpoždění při vyřizování objednávky, protože zpracování objednávky čeká na vyřízení poznámky.

Pokud na zboží spěcháte, vybírejte tedy:

  • platbu online
  • skladové zboží

Zboží, které není skladem, objednáváme zpravidla u výrobce/dodavatele.

Je registrace povinná?

Registrace není povinná, můžete vytvořit objednávku bez ní. V případě platby dobírkou registraci vyžadujeme. V průběhu registrace zákazník vyplňuje pouze nejnutnější údaje.

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

V přihlašovacím menu stačí kliknout na příslušný odkaz, kde vyplníte krátký formulář. Na e-mail Vám poté pošleme odkaz pro nastavení nového hesla.

Poskytnete nám slevu na zboží?

V případě, že chcete objednat zboží v obrovském množství, především ve velkém množství od jedné položky, kontaktujte nás, prosím.

Zabýváte se také velkoobchodem?

Ano, vice informací naleznete zde.

Jaká je otevírací doba ve výdejně?

K dispozici jsme obvykle každý pracovní den, přesnou otevírací dobu naleznete na kontaktní stránce.

Doplňující informace k tabulce variant (verzí) u produktu

V tabulce verzí v detailu produktu uvádíme doplňující informace týkající se dostupnosti a dopravy.

Dostupnost:

  • skladem - verze produktu je skladem, expedujeme zpravidla do 24 hodin
  • do .... dnů - verze produktu není skladem, bude dostupná u nás na skladě obvykle do počtu pracovních dnů uvedeného u verze
  • od .... (datum) - verze je dostupná od určitého data sděleného výrobcem/dodavatelem
  • vyprodáno - daná verze produktu již není koupitelná, výhledově ani nebude
  • na dotaz - krátkodobě vyprodána, dostupnost Vám rádi sdělíme na dotaz

Příznaky u produktů/verzí znamenají:

  • novinka - produkt/verze byl nedávno publikován
  • akce - produkt/verze je zlevněný oproti naší katalogové ceně
  • set - produkt, jehož cena se Vám zlevní, pokud jej zakoupíte spolu s ostatními uvedenými produkty