Na trh kadeřnické kosmetiky uvádí Ivano Panzeri v roce 1999 novou značku z.one concept™ - mladou, svěží, dynamickou a s inovativním přístupem. Díky úspěšné koncepci produktů, jejich kvalitě a módnímu designu, byla tato mladá italská značka schopna v rekordním čase konkurovat na celosvětovém trhu. Brzy si získala uznání největších kadeřnických es a zákazníků po celém světě. Úspěšná je i proto, že je schopna své výrobky poskytovat do více než 40 zemí světa a také díky složení na přírodní bázi, které stále více nabírá na popularitě.
První a také nejznámější a nejúspěšnější značkou firmy z.one concept je vlasová kosmetika s mléčnými proteiny milk_shake. Firma však nabízí i další kvalitní profesionální značky jako je ajurvédská kosmetika Simply Zen nebo luxusnější péče No Inhibition.
Tajemství úspěchu kosmetiky z.one concept™
Produkty z.one concept™ umožňují snadné dosažení skvělých vlasů a nabízí vše, co potřebujete k tomu, aby vaše vlasy vypadaly božsky 365 dní v roce. Úspěch vlasové kosmetiky z.one concept™ spočívá ve správné kombinaci přírodních látek, kvalitních ingrediencí a nejnovějších technologií. To vše spolu s inovativním myšlením a vnímáním nenovějších módních trendů dává kadeřníkům možnost být "nad ostatními" z hlediska výkonu a kvality.
Benefity kosmetiky z.one concept™
- Ekologické vzorce s velkým obsahem přírodních a organických látek
- Nízký nebo žádný obsah sulfátů, parabenů a chloridu sodného
- Color-safe vzorec, který je šetrný k barvě vlasů a nevymývá ji
- Ekologické obaly z recyklovatelného plastu nebo ze 100 % biologicky rozložitelnoho plastu
- Papírové marketingové materiály jsou tištěny na recyklovatelném papíru, který pochází z udržitelných zdrojů
- Není testována na zvířatech