Doprava | Cena | Doprava zdarma od |
Balíkovna | 49 Kč | 1 500 Kč |
Balíkovna na adresu | 76 Kč | 2 000 Kč |
PPL Parcel Shop | Od 59 Kč | 1 500 Kč |
Zásilkovna domů - kurýr | Od 91 Kč | 2 500 Kč |
GLS | Od 77 Kč | 2 000 Kč |
PPL | Od 90 Kč | |
Zásilkovna | Od 61 Kč | 1 690 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 92 Kč | |
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště | ||
Osobní odběr - Uherské Hradiště | 45 Kč | 2 500 Kč |
Platba | Cena |
Bankovní převod (zálohová faktura) | 0 Kč |
Dobírka | 29 Kč |
Hotově ve výdejně | 0 Kč |
Platební kartou ve výdejně | 0 Kč |
Platební karta online | 0 Kč |
Indola je profesionální značka vlasové kosmetiky, která se zaměřuje na skutečný život a skutečné lidi. Snaží se poskytovat kadeřníkům relevantní výrobky, které umožňují provádět více služeb s menším množstvím produktů. Jejich sortiment je kompaktní a intuitivní a poskytuje vysoký výkon a kreativitu v oblasti barev.
Indola každoročně představuje své kolekce inspirované pouličním stylem, které jsou harmonizovány se sezónními trendy. Filozofie značky je založena na autenticitě a komerčnosti, přičemž se snaží nabídnout nositelné a reálné styly pro všechny klienty ve věku od 17 do 70 let. Indola také klade důraz na vzdělávání, nabízející širokou škálu školení a seminářů, které pomáhají kadeřníkům rozvíjet jejich dovednosti a transformovat je na mistrů barev.
Mezi klíčové produkty značky Indola patří zejména barevné a stylingové výrobky, jako např. nová COLOR STYLE MOUSSE, která kombinuje barvu a styl v jednom kroku. Rovněž nabízí produkty jako PCC BLONDE EXPERT Lightener a CREA-BOLD COLOR TRANSFORMER, které umožňují kreativní barevné výsledky od jemných po výrazné odstíny.
Skutečný pouliční styl značky Indola oslovuje široké spektrum klientů. Výrobky jsou cenově dostupné, ale zároveň spolehlivé a kvalitní, díky čemuž kadeřníci mohou nabízet svým klientům širokou škálu služeb. Značka také pravidelně spolupracuje s renomovanými kosmetickými značkami a vytváří limitované edice salonových nástrojů, a pomáhá tak kadeřníkům vyniknout v konkurenci.