Doprava | Cena | Doprava zdarma od |
Balíkovna | 49 Kč | 1 500 Kč |
Balíkovna na adresu | 76 Kč | 2 000 Kč |
PPL Parcel Shop | Od 55 Kč | 1 500 Kč |
Zásilkovna domů - kurýr | Od 91 Kč | 2 500 Kč |
GLS | Od 77 Kč | 2 000 Kč |
PPL | Od 90 Kč | |
Zásilkovna | Od 61 Kč | 1 690 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 92 Kč | |
Osobní odběr - Výdejní box Uherské Hradiště | ||
Osobní odběr - Uherské Hradiště | 45 Kč | 2 500 Kč |
Platba | Cena |
Bankovní převod (zálohová faktura) | 0 Kč |
Dobírka | 29 Kč |
Hotově ve výdejně | 0 Kč |
Platební kartou ve výdejně | 0 Kč |
Platební karta online | 0 Kč |
Vysoce účinné přípravky vlasové kosmetiky TIGI byly vyvinuty ve spolupráci s profesionálními kadeřníky a představují rozsáhlý sortiment produktů, které odrážejí všechny nejnovější trendy, styly a vlivy světových hvězd!
Zakladatel a současný mezinárodní kreativní ředitel TIGI Anthony Mascolo je celosvětově uznávaný jako jeden z nejkreativnějších kadeřníků a je trojnásobný vítěz British Hairdresser of the Year. Mascolo postrádal pro svou práci, zejména při focení a při přehlídkách, správné přípravky. Takové, které by na vlasech ukázaly nový vzhled, odlišnou strukturu. A tak začal vývoj progresivních stylingových výrobků, které sloužily pro konkrétní potřeby. Postupně se vyvinuly tři řady péče - Bed Head, Catwalk, S Factor. Na zřatel byl vzaty také odlišné potřeby mužů, kteří od vlasové kosmetiky očekávají přesné výsledky, proto vznikla kompletní produktová řada pro muže Bed Head for Men.
V TIGI sortimentu můžete nalézt také barvy na vlasy Copyright Colour, vybrat si můžete z desítek odstínů permanentních, demi-permanentních i zesvětlujících barev na vlasy.
Filosofie značky je o jednoduchém postupu, ale jedinečném efektu. Vhodné pro profesionální kadeřníky, ale i pro domácí použití. Každý chce vypadat skvěle. TIGI společnost má svůj kreativní tým, který se snaží vymyslet co nejoriginálnější produkty, které dosud chyběly v kosmetické průmyslu. Zásadou číslo jedna je být silný. Zní to jednodušše, ale znamená to absolutní pochopení pro zákazníky. Přijít na to, co potřebují a co jim ulehčí práci. Dobrou zprávou také je, že TIGI netestuje na zvířatech.
Společnost neustále produkuje nové řady, které však nejsou nikdy stejné a vždy mají něco navíc. Zvyšování standartu je důležitým aspektem!