Webový prohlížeč, který používáte je zastaralý a není podporován (některé funkce nemusí fungovat správně). Prosíme aktualizujte si prohlížeč. Více informací na
odkazu zde.
Vysoce účinné přípravky vlasové kosmetiky TIGI byly vyvinuty ve spolupráci s profesionálními kadeřníky a představují rozsáhlý sortiment produktů, které odrážejí všechny nejnovější trendy, styly a vlivy světových hvězd!
Zakladatel a současný mezinárodní kreativní ředitel TIGI Anthony Mascolo je celosvětově uznávaný jako jeden z nejkreativnějších kadeřníků a je trojnásobný vítěz British Hairdresser of the Year. Mascolo postrádal pro svou práci, zejména při focení a při přehlídkách, správné přípravky. Takové, které by na vlasech ukázaly nový vzhled, odlišnou strukturu. A tak začal vývoj progresivních stylingových výrobků, které sloužily pro konkrétní potřeby. Postupně se vyvinuly tři řady péče - Bed Head, Catwalk, S Factor. Na zřatel byl vzaty také odlišné potřeby mužů, kteří od vlasové kosmetiky očekávají přesné výsledky, proto vznikla kompletní produktová řada pro muže Bed Head for Men.
V TIGI sortimentu můžete nalézt také barvy na vlasy Copyright Colour, vybrat si můžete z desítek odstínů permanentních, demi-permanentních i zesvětlujících barev na vlasy.
Filosofie značky je o jednoduchém postupu, ale jedinečném efektu. Vhodné pro profesionální kadeřníky, ale i pro domácí použití. Každý chce vypadat skvěle. TIGI společnost má svůj kreativní tým, který se snaží vymyslet co nejoriginálnější produkty, které dosud chyběly v kosmetické průmyslu. Zásadou číslo jedna je být silný. Zní to jednodušše, ale znamená to absolutní pochopení pro zákazníky. Přijít na to, co potřebují a co jim ulehčí práci. Dobrou zprávou také je, že TIGI netestuje na zvířatech.
Společnost neustále produkuje nové řady, které však nejsou nikdy stejné a vždy mají něco navíc. Zvyšování standartu je důležitým aspektem!