Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
info@glamot.cz
Telefon nyní offline
Telefon: +420 564 880 018
Nyní jsme offline
Jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 30 Kč
Hotově v prodejně 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Doprava
Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Česká pošta - Balík Do ruky 85 Kč 2 500 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu 66 Kč 1 590 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny 49 Kč 1 490 Kč
PPL 105 Kč 2 500 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna 55 Kč 1 490 Kč
CZK
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
0 ks
0 Kč
Zobrazit kategorie

Reklamace a výměny

Výměna zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás, prosím, kontaktujte. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.

Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí.

Zaslání zboží zpět

Po zabalení zboží jej odešletete na adresu našeho logistického centra, přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.
Formulář verze - PDF
Formulář verze - Excel XLS
Formulář verze - Open Office

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny.

Zaslání zboží z státu mimo EU

Zboží, které je odesíláno ze státu mimo EU zpět k nám, musí být procleno celním úřadem, v tomto případě je nutné počítat s extra dovozními celními poplatky. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@glamot.cz v tomto případě.

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .