Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
menu
Registrujte se a získejte získejte výhody!

Reklamace a výměny

Výměna zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás, prosím, kontaktujte. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.

Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí.

Zaslání zboží zpět

Po zabalení zboží jej odešletete na adresu naší provozny. Přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.

Formulář verze - PDF
Formulář verze - Excel XLS
Formulář verze - Open Office

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny.

Zaslání zboží z státu mimo EU

Zboží, které je odesíláno ze státu mimo EU zpět k nám, musí být procleno celním úřadem, v tomto případě je nutné počítat s extra dovozními celními poplatky. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@glamot.cz v tomto případě.

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .