Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
info@glamot.cz
Telefon nyní offline
Telefon: +420 564 880 018
Nyní jsme offline
Jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 30 Kč
Hotově v prodejně nebo ve skladu 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Doprava
Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Česká pošta 85 Kč 2 500 Kč
CZ GLS 95 Kč 2 500 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna 49 Kč 1 890 Kč
CZK
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
0 ks
0 Kč
Zobrazit kategorie

Reklamace a výměny

Výměna zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás, prosím, kontaktujte. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.

Můžeme Vám také pomoci s dopravou balíčku - na vyžádání pošleme kurýra, který balíček vyzvedne, dopravné Vám následně přefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle stejná, na jakou jste u nás zvyklí.

Zaslání zboží zpět

Po zabalení zboží jej odešletete na adresu našeho logistického centra, přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět - viz. níže.
Formulář verze - PDF
Formulář verze - Excel XLS
Formulář verze - Open Office

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci - detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny.

Zaslání zboží z státu mimo EU

Zboží, které je odesíláno ze státu mimo EU zpět k nám, musí být procleno celním úřadem, v tomto případě je nutné počítat s extra dovozními celními poplatky. Obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@glamot.cz v tomto případě.