Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
info@glamot.cz +420 564 880 018
Platba
Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 30 Kč
Hotově v prodejně 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Doprava
Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Česká pošta - Balík Do ruky 85 Kč 2 500 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu 66 Kč 1 890 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny 49 Kč 1 890 Kč
PPL 95 Kč 2 500 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna 55 Kč 1 890 Kč
CZK
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
0 ks
0 Kč
Zobrazit kategorie

Zdravé a silné vlasy

3.12.2014

O vlasy pečujeme celý rok, ale právě o Vánocích je vhodná doba, kdy si můžeme říct i něco o naší životosprávě. Možná tomu nebudete věřit, ale i náš jídelníček ovlivňuje kvalitu vlasů.

Tím Vám nenaznačujeme, že o Vánocích máte držet půst a jíst jen zeleninu, ale přemýšlejte o tom, co jíte. To, co sníme nebo vypijeme, se totiž vždy nějak projeví na našem zdravotním stavu.


V zimním období je těžké sehnat či vypěstovat kvalitní, ale opravdu kvalitní, ovoce a zeleninu. Tím pádem přicházíme i o drahocenné vitamíny, kterým je například vitamín E, jenž je hojně zastoupen v ostružinách a avokádu. Nahradit tento zdroj můžeme kvalitním celozrnným pečivem, nebo ještě lépe, obilnými klíčky. Tento vitamín má velký vliv na regeneraci vlasů.


Stejně tak důležitý je i vitamín B (riboflavin), který zabraňuje nadměrnému výskytu mazu u vlasové pokožky. Najít jej můžeme spolehlivě v houbách. A v zimě se zásobte sójou, která je podstatným zdrojem riboflavinu.


Nejde ale jen o vitamíny, ale také o minerály. Jablka, citróny, jahody, kedlubny či hlávkové saláty jsou zdrojem zinku či vápníku. Bez těchto blahodárných minerálních látek může docházet až k padání vlasů. Ale žádný strach! Snadno je můžete získat například z ryb, ořechů nebo i sóji.




Zaujal Vás článek? Sdílejte ho se svými přáteli.

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .