Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
info@glamot.cz
Telefon nyní offline
Telefon: +420 564 880 018
Nyní jsme offline
Jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Platba Cena
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 30 Kč
Hotově v prodejně nebo ve skladu 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Doprava
Doprava pro zemi: Česká republika
Doprava Cena Doprava zdarma od
Česká pošta 85 Kč 2 500 Kč
PPL 95 Kč 2 500 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna 49 Kč 1 890 Kč
CZK
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Měna
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolar (USD)
Země
Česká republika
Vybrat jinou zemi
0 ks
0 Kč
Zobrazit kategorie

Zdravé a silné vlasy

O vlasy pečujeme celý rok, ale právě o Vánocích je vhodná doba, kdy si můžeme říct i něco o naší životosprávě. Možná tomu nebudete věřit, ale i náš jídelníček ovlivňuje kvalitu vlasů.

Tím Vám nenaznačujeme, že o Vánocích máte držet půst a jíst jen zeleninu, ale přemýšlejte o tom, co jíte. To, co sníme nebo vypijeme, se totiž vždy nějak projeví na našem zdravotním stavu.


V zimním období je těžké sehnat či vypěstovat kvalitní, ale opravdu kvalitní, ovoce a zeleninu. Tím pádem přicházíme i o drahocenné vitamíny, kterým je například vitamín E, jenž je hojně zastoupen v ostružinách a avokádu. Nahradit tento zdroj můžeme kvalitním celozrnným pečivem, nebo ještě lépe, obilnými klíčky. Tento vitamín má velký vliv na regeneraci vlasů.


Stejně tak důležitý je i vitamín B (riboflavin), který zabraňuje nadměrnému výskytu mazu u vlasové pokožky. Najít jej můžeme spolehlivě v houbách. A v zimě se zásobte sójou, která je podstatným zdrojem riboflavinu.


Nejde ale jen o vitamíny, ale také o minerály. Jablka, citróny, jahody, kedlubny či hlávkové saláty jsou zdrojem zinku či vápníku. Bez těchto blahodárných minerálních látek může docházet až k padání vlasů. Ale žádný strach! Snadno je můžete získat například z ryb, ořechů nebo i sóji.




Zaujal Vás článek? Sdílejte ho se svými přáteli.