Webový prohlížeč, který slouží je zastaralý a není podporován (některé funkce nemusí fungovat správně). Prosíme aktualizujte si prohlížeč. Více informací na odkazu zde.
Prohlašuji, že jsem se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů.
Nemáte účet?
menu
Beauty poradna Beauty blog Doprava a platba

Doprava

Doprava pro zemi: Česká republika
Česká pošta - Balík Do ruky Česká pošta - Balík Do ruky 95 Kč 2 500 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu Česká pošta - Balík Na poštu 89 Kč 1 990 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny Česká pošta - Balík Do balíkovny 54 Kč 1 490 Kč
Osobní odběr - Uherské Hradiště Osobní odběr - Uherské Hradiště 0 Kč
Zásilkovna Zásilkovna 55 Kč 1 490 Kč
GLS GLS 105 Kč
PPL PPL 99 Kč 2 500 Kč

Platba

Dostupné způsoby platby jsou závislé na zvolené dopravě.
Bankovní převod (zálohová faktura) 0 Kč
Dobírka 19 Kč
Hotově v prodejně 0 Kč
Platební kartou ve výdejně 0 Kč
Platební karta online 0 Kč
Kontakt
Registrujte se a získejte výhody!

Zdravé a silné vlasy

3. 12. 2014

O vlasy pečujeme celý rok, ale právě o Vánocích je vhodná doba, kdy si můžeme říct i něco o naší životosprávě. Možná tomu nebudete věřit, ale i náš jídelníček ovlivňuje kvalitu vlasů.

Tím Vám nenaznačujeme, že o Vánocích máte držet půst a jíst jen zeleninu, ale přemýšlejte o tom, co jíte. To, co sníme nebo vypijeme, se totiž vždy nějak projeví na našem zdravotním stavu.


V zimním období je těžké sehnat či vypěstovat kvalitní, ale opravdu kvalitní, ovoce a zeleninu. Tím pádem přicházíme i o drahocenné vitamíny, kterým je například vitamín E, jenž je hojně zastoupen v ostružinách a avokádu. Nahradit tento zdroj můžeme kvalitním celozrnným pečivem, nebo ještě lépe, obilnými klíčky. Tento vitamín má velký vliv na regeneraci vlasů.


Stejně tak důležitý je i vitamín B (riboflavin), který zabraňuje nadměrnému výskytu mazu u vlasové pokožky. Najít jej můžeme spolehlivě v houbách. A v zimě se zásobte sójou, která je podstatným zdrojem riboflavinu.


Nejde ale jen o vitamíny, ale také o minerály. Jablka, citróny, jahody, kedlubny či hlávkové saláty jsou zdrojem zinku či vápníku. Bez těchto blahodárných minerálních látek může docházet až k padání vlasů. Ale žádný strach! Snadno je můžete získat například z ryb, ořechů nebo i sóji.




Zaujal Vás článek? Sdílejte ho se svými přáteli.

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde .